12 kwi 2013

001. Welcome to the black parade



Witam was cieplutko. W końcu zabrałam się za stworzenie bloga. Najpierw poczytałam troszkę o css'e, natrudziłam się przy wstawianiu swojego pierwszego szablonu i tak oto (po ok. 3 dniach) piszę notkę. Czy warto było? Jak najbardziej tak. Jestem zadowolona z końcowego wyglądu strony, więc nie uważam, że zmarnowałam swój czas na ustawianie tego wszystkiego. Tym bardziej, że praktycznie cały ten tydzień przesiedziałam w domu. Niby wiosna zbliża się już wielkimi krokami, a przeziębienie złapało mnie akurat teraz. 
Dobrze, może wystarczy już o mnie, pasowałoby w końcu napisać parę słów o blogu, skoro to pierwsza notka. Być może niektórzy z was będą mnie kojarzyć z poprzedniego onetowego bloga albo konta na dA. Moja twórczość tutaj nie będzie się zatem jakoś szczególnie wyróżniać od tego, co robiłam do tej pory. Konkretniej? Głównie nagłówki, sygnatury, dodatki, ale również szablony i tutoriale. 
Dzisiaj dosyć skromnie - sygnaturka, koloryzacje i stocki. Późniejsze notki będą bogatsze, a przynajmniej taką mam nadzieję.

Stocki:


Koloryzacje:




Pamiętaj, aby przed pobraniem zapoznać się z regulaminem. Jest to pierwsza notka, więc jeszcze nie przyjmuję zamówień, jednak propozycje są zawsze mile widziane. Nagłówki? Szablony? Może jakiś tutorial? Czekam na wasze opinie! :) 

12 komentarzy:

  1. Juuuupi nareszcie się doczekałam. Haha masz tak jak ja. Ja się ( nie przeziębiłam) rozchorowałam, więc cały czas w domu. ;P
    Szablon główny.. znasz moje zdanie. Jest przecudowny!!!
    Sygnaturka jest przecudowna, po prostu cudowna. Tak piękna, że zapewne ją wykorzystam, ale jak coś napiszę Ci gdzie, co i jak. ;)

    Stocki i koloryzacje.. Juuupi Kradnę. Jedna z tych koloryzacji wcześniej skradziona została, ale ty już o tym wiesz.
    Co w następnej notce. Moje zdanie znasz. :) Tutorial!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. I powinnaś byc zadowolona bo jest świetnie ! :) A ten nagłówek cudny ! <3 A o sygnaturce to ja już nic nie mówię :D Przecudowna !
    No niby wiosnę mamy ale u mnie dziś taka pogoda jak jesienią :D Deszczowo,wietrznie i pochmurno ale +10 na termometrze xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest zaje.biście, Słońce. Żadnych uwag. :* Hm.. co w następnej? Może więcej koloryzacji i jakiś fajny nagłówek? :>
    ~ P.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojaaaa, jaaaa... i ty mi mówisz, że ty nie ogarniasz css?! Kobieto, szablon mas GE-NIAL-NY <3 chyba powinnam zgłaszać się do ciebie po lekcje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Szablon jest cudowny...i ty podobno nie ogarniasz css...jasne, jasne :P wszytko wygląda idealnie, a nagłówek jest przepiękny! Sygnaturka też boska. Pobieram stocki :)
    Biedactwo! Kuruj się :)

    Szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeej :D Nowiusieńki blog. Ahh , miałam nadzieję , ze powrócisz bo po krótkim blogowaniu na onecie nie miałam dość twoich prac. Szablon bloga wygląda jakby co wiosna napadła i miło się tu zagląda...całkiem niezły początek :D Pobieram stocki i zmykam przegladać zaległości na innych blogach . Pozdrawiam < 333

    OdpowiedzUsuń
  7. Szablon główny jest przepiękny! Bardzo podoba mi się tło zewnętrzne bloga, podobnie jak to pod postami i ramkami. Fajnie, że wszędzie użyłaś tekstur. To naprawdę niesamowite, że pomimo takiego "natłoku" tekstur wcale nie wygląda to źle, wręcz przeciwnie. Jedyne, czego bym się czepnęła, to sposób połączenia nagłówka z resztą - mogłabyś wygumkować jego krawędzie, albo chociaż zaopatrzyć go w jakąś pasującą do reszty ramkę. Mimo to całość wygląda estetycznie i baaardzo mi się podoba :D
    Na bloga na pewno będę wpadać, dodaję do współpracy na: http://imagined-paradise.blogspot.com/
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. hospital for souls
    Zabieram stocki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. little stranger
    Pobieram stocki.

    OdpowiedzUsuń
  10. little stranger
    Pobieram stocki ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pobieram pierwszą koloryzację. Ogólnie chciałabym Ci powiedzieć, że masz wielki talent Twoje prace są genialne. Ja dopiero zaczynam, ale chciałabym kiedyś stworzyć coś, co będzie choć trochę tak wspaniałe jak to, co tu zamieszczasz. Na pewno jeszcze nie raz odwiedzę tego bloga. x

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga

Obserwatorzy