1 mar 2015

039. Don't think I could forgive you

(c) Carllton  // breatherain.blogspot.com

Cześć wszystkim. Moje samopoczucie trochę się poprawiło w porównaniu do tego, które miałam pisząc poprzednią notkę. Stwierdziłam jednak, że nie będę już wam pisać o swojej nauce i przygotowaniach do matury, żeby Was więcej nie zanudzać tutaj tym tematem. 
Prace z tej notki zostały przygotowane na forum War of Beast, które polecałam Wam ostatnio. Kiedy nie mam weny, ani ogólnie ochoty na otwieranie photoshopa, publikowane tam wyzwania bardzo pomagają się zmotywować. Można też pooglądać prace innych i w ten sposób dostać zastrzyku inspiracji. Polecam gorąco dołączenie do nas raz jeszcze :>




Nie pokazałam Wam dzisiaj wszystkiego z moich zapasów, ponieważ niedawno zorientowałam się, że wielkimi krokami zbliżają się 2 urodziny maudlaisy! Będę się starać przygotować na tę okazję jak najwięcej, a w następnej notce pewnie umieszczę też jakieś bannerki zapowiadające imprezę. Czekajcie cierpliwie, mam nadzieję, że będzie warto!
Tymczasem, do napisania :)

P.S. Hosting funkyimg ostatnio strasznie szaleje i raz obrazki się pojawiają, a raz nie. Gdybyście mieli z tym problem, czasami pomaga odświeżenie strony albo po prostu cierpliwe czekanie, aż obrazki same się załadują. Módlmy się, żeby w najbliższym czasie wszystko wróciło do normy, ponieważ mam tam zalinkowane wszystkie prace sprzed ponad roku. Chyba nie muszę Wam mówić, jak bardzo bym się ucieszyła, gdybym musiała je wgrywać od nowa na inny hosting.. brr.

18 komentarzy:

  1. świetne prace, bardzo podoba mi się drugi nagłówek :) jest taki inny :D
    dobra robota :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chandelier

    Prace wymiatają, zresztą jak zawsze. Jednak najbardziej podoba mi się pierwszy nagłówek *-*
    No nic pobieram czcionki, kredy jest na moim blogu. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamusiu! Twoje prace są C U D O W N E!
    Sygnaturka po prostu ...♥
    Czekam na kolejny post i wybacz, za ten wyjątkowo krótki komentarz :/ :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zanudzanie zanudzaniem. To jest po prostu tak, że jak się ma gorszy dzień to czasem chce się to wyrzucić z siebie. I w sumie mimo wszystko powinnaś to robić jeśli dzięki temu czujesz się lepiej. Podejrzewam, że nikomu to raczej nie będzie przeszkadzać.
    Prace są jak zawsze świetne. :P

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chandelier.
    Prace są świetne świetne ! Gdybym miała wyrać faworyta to ten drugi nagłówek.Pobieram stocki oraz czcionki.Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Prace niewyobrażalnie cudowne, chciałabym umiec takie czary, niestety nie potrafię xD
    pobieram stocki, kredyt na moim blogu
    pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko jest obłędne! Napatrzeć się nie mogę! <3
    chandelier
    pobieram czcionki

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie prace świetne! Takie świeże że tak powiem :D Zwłaszcza te nagłówki. Drugi nagłówek najbardziej mi się podoba :)
    To już dwa lata maudlaisy? Ale ten czas leci.. :D No to czekam na imprezę urodzinową :D
    Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności <3 Szczególnie podoba mi się drugi nagłówek. Ma cudowną kolorystykę.
    Czekam na następny post!
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się nagłówek z Laną Del Ray... Pomysłowy, no i mimo że kolorowy, to nie pstrokaty, za co masz kolejnego plusa. :D

    Pobrałam stocki i czcionki, :D
    Hasło: chandelier
    Mój blog: you-are-my-broken-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Chandelier
    pobrałam paczkę tekstur Endless journey.
    ta sygnatura jest prześliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Powiem Ci, że jestem pod wielkim wrażeniem twoich prac xD najlepsze w tym wszystkim jest to, że z notki na notkę są coraz lepsze i 'inniejsze' (tak , wiem że nie ma takiego słowa) . Moim faworytem notki jest zdecydowanie ostatni nagłówek. Ma te swoje kolorki ^^ oczywiście chandelier. Pobieram dodatki. Zapraszam do siebie. otwarłam prywaciaka po długim namyśle. lost-souls-graphics.blogspot.com ;) było by mi niezmiernie miło, gdybyś skomentowała choć jedną notkę ;)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego najlepszego z okazji dnia kobiet ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. chandelier
    świetne nagłowki, szczególnie podoba mi się ten pierwszy :)
    pobieram obie paczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pobieram czcionki ;-)
    chandelier

    OdpowiedzUsuń
  15. chandelier
    Pobrałam paczki stocków:
    http://hostuje.net/file.php?id=3f6f207692e567d025aaec38de8c8b0c
    http://hostuje.net/file.php?id=c2c948f0f575d91018fa412c1ce7b1d5
    http://hostuje.net/file.php?id=b555ba0188e039d2d7e07022755b0926

    OdpowiedzUsuń
  16. chandelier
    Pobieram modelki i czcionki

    OdpowiedzUsuń
  17. chandelier
    pobieram stocki i czcionki :)

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga

Obserwatorzy