15 kwi 2016

042. Cheap thrills


Cześć wszystkim :) Przegapiłam 3 urodziny bloga, wiecie? Poza tym, nie jest to raczej zbyt ważna data, skoro nie było mnie tutaj prawie rok. W każdym razie starałam się przygotować jak najwięcej na dzisiaj. Oduczyłam się grafiki już całkiem, CSS'a zresztą też, przez co każda najgłupsza rzecz zajmuje mi strasznie dużo czasu. Przyznam się wam, że brakowało mi tego. Mimo, że bardzo trudno jest mi wrócić, to staram się wykorzystywać jakieś tam wolne chwile na naukę wszystkiego od nowa.
Mam nagłówek na nowy szablon główny. Mam także kilka rzeczy do paczki dla obserwatorów, którą mam zamiar opublikować w najbliższym czasie zamiast spóźnionej imprezy urodzinowej. Piszcie, co mogłabym tam dla Was zapakować :)



 

Do napisania!


13 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc bałam się, że tamten post był rekompensatą za nieobecność, ale że nie wrócisz aż tak szybko. Myliłam się i bardzo się z tego powodu cieszę. <3
    Wcale nie zapomniałaś tak dużo. Myślę, że to kwestia przypomnienia, odświeżenia pamięci... Zresztą jeżeli to najnowsze prace, to jak już wspominałaś - pamiętasz bardzo dużo. :)
    Szczególnie kocham ten nagłówek - jest przepiękny.
    Z niecierpliwością czekam na więcej. <3
    Pozdrowienia i dużo weny.

    OdpowiedzUsuń
  2. O! A jeszcze wczoraj tutaj byłam i zastanawiałam się, kiedy znowu Cię zobaczę. Ściągnęłam Cię myślami!

    Jeżeli to jest nauka początków, to ja się poddaję. W życiu nie będę potrafiła robić takich nagłówków, cholernie tego zazdroszczę! Obydwa są naprawdę śliczne, ale pierwszy bardziej przypadł mi do gustu przez kolorystykę. Ta zieleń/mięta (?) w połączeniu z pomarańczowym, mają fajny charakterek. :3
    Oczywiście, jak zawsze, kradziejam teksturki!

    Życzę dużo weny, przesyłam pozdrowienia i nie mogę się doczekać nowego głównego. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh, nie masz pojęcia jak się cieszę znów widząc tutaj notkę. Przyznam ci się, przez ten czas kiedy ciebie nie było często tu zaglądałam.
    Co do notki, podobają mi się twoje prace, naprawdę wiem jak to jest uczyć się wszystkiego od nowa, kilka miesięcy temu sama to przechodziłam :)
    Czekam na więcej, nie mogę się doczekać nowego głównego i może tej paczuszki ^^

    Życzę dużo weny.
    Pozdrawiam,
    Hanchesteria xx

    (zapraszam do mnie http://weathered-soul.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  4. :O
    O mój Boże! Kolejna notka! Nawet nie wiesz, jak skaczę z radości :3 Tak bardzo chciałam zobaczyć coś nowego od Ciebie i popatrz: od razu znalazłam notkę, jak tylko weszłam na internet :D
    To się nazywa mieć wyczucie, prawda?
    Ogólnie, to bardzo podobają mi się nagłówki... no są po prostu cudne!
    Chciałabym z takim startem wrócić po roku nieobecności... JESTEŚ FENOMENALNA ♥
    Już Ci mówiłam jak się cieszyłam, gdy wróciłaś. Zanim tworzyłam grafikę, to obserwowałam twojego bloga. Byłaś moją idolką :3 i nadal nią jesteś :*
    Czekam na więcej notek! Jak coś, to pisz - chętnie pomogę :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!
    Forain z lost souls graphics

    OdpowiedzUsuń
  5. chandelier
    Śliczne prace <: Skoro mówisz, że musisz uczyć się od początku to już nie mogę się doczekać twoich perełek, gdy wszystko sobie przypomnisz ^^ Zakochałam się w drugim nagłówku <3 Jest po prostu idealny ♥
    Pobieram teksturki ^^
    pozdrawiam
    oreuis
    grafikacentaura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak mnie tu dawno nie było. Fajnie, że jednak wciąż tu wpadasz i oby tak zostało :) Sygnaturki jak i nagłówki Ci ślicznie wyszły, więc nie wiem co ty tam chcesz sobie przypominać i czego się uczyć od nowa.
    Czekam na więcej pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Chandelier
    Świetne prace,szczególnie pierwszy nagłówek.
    Czekam na post i nowy szablon główny:)
    Pobieram tekstury i koloryzacje.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. chandelier - pobrałam teksturki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudire wróciła! Jak fajnie <3 Mam nadzieję, że pozostaniesz z nami trochę czasu. Gratulacje z okazji 3 lat! Drugi blend jest obłędny, widziałam go chyba na Shadowplay (?) ale nie wiedziałam, że to Twoje dzieło! Oby więcej takich cudeniek <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. chandelier
    pobieram paczkę tektur Underground i boring brick.

    OdpowiedzUsuń
  11. chandelier
    Pobieram czcionki z notki 40.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje z okazji trzecich urodzin bloga! Mam nadzieję, że wrócisz niebawem i pokażesz nowy szablon :) Ale dawno z Tobą nie rozmawiałam. W sumie to... Nie wiem czemu urwałam kontakt :c Pewnie mnie nawet nie pamiętasz xD

    OdpowiedzUsuń
  13. chandelier
    pobieram paczkę textur z tej notki :D
    dziękuję!

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga

Obserwatorzy