22 lip 2018

046. An unexpected journey



2016/2017

3 komentarze:

  1. Witaj kochana po tak długim czasie! :* Akurat zaczęłam sobie oglądać stare blogi i myślałam czy nie wrócić do grafiki. Wchodzę na twój blog i akurat trafiam na post po tak długiej przerwie ? :D Przypadek? Nie sądzę :D Ja ostatni raz u siebie coś publikowałam 4 lata temu :o.
    Jeśli chodzi o same prace to są przepiękne!!! Ja niestety przez te 4 lata w ogóle nie interesowałam się grafiką więc zapomniałam co i jak no i niestety nie jestem na bieżąco :(
    Zrobiłam jeden nagłówek ze starych zbiorów :D Pozdrawiam i oby tak dalej. Przepiękne prace :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze zapomniałam najważniejszego. Pobrałam kilka paczek z texturami. Poćwiczę i pokombinuję coś :*

      Usuń

Archiwum bloga

Obserwatorzy